Vilka elaka människor det finns!

Jag tycker att det är så tråkigt att internetvärlden består av så många människor som inte har någon vett och etikett. Normalt förnuft, samvete eller vad man nu vill kalla det!

Jag fick en kommentar idag där det står sä här:

"madde om Streetdance!:

Fölåt, brukar inte säga såhär, men du ser inte ens ut som en modell...
Enda du vill ha verkar vara bekräftelse!! sök det på annat sätt än att visa upp dig såhär."

Jag läser en hel del andra bloggar och jag vet att sådana här kommentarer är vanliga. Jag förstår inte vad folk tycker att de tjänar på att skriva sådana elaka saker.

Om du som skrev den här kommentaren läser detta så har du valet att sluta läsa min blogg om du inte gillar mina bilder. Det är högst frivilligt att läsa den. Statistiken talar om för mig att det finns människor som gillar att läsa min blogg, trots att jag precis startat den.

Sen när det kommer till mitt utseende så handlar det om tycke och smak såklart! Vissa tycker säkert inte om mitt utseende och andra gillar det. Det samma gäller för alla människor, någon som anses snygg i någons ögon är inte det i andras. Alla gillar vi olika saker.

Om jag har ett "modellutseende" eller inte, tycker inte jag är upp till en person som är anonym och som vill kasta skit på mig att bedömma. Jag anser att alla är fina som dom är. Korta, långa, smala eller tjocka. Alla är fina på sitt unika sätt. Jag tycker det vore mycket roligare om det fanns lite fler modeller som inte var pinnsmala och såg likadana ut! Att modellerna representerade vanliga människor som inte lider av ätstörningar mm. Det skulle vara mycket trevligare för alla anser jag. Tilläggas bör att jag aldrig har bantat i hela mitt liv eller opererat mig och kommer aldrig att göra det heller. Jag trivs med mig själv och min kropp och tycker att det är tråkigt att det inte är fler som är nöjda med sig själva. Vill man operera sig och banta är det upp till var och en jag tycker inte det är fel heller. Alla gör man vad man själv vill!

Vill fotografer fotografera mig så får de göra det, om jag tycker att de verkar seriösa och har en bra idé. Jag tycker det är kul på samma sätt som någon annan kan tycka virkning är roligt. Jag har en lång universitetsutbildning och har ett bra jobb som jag trivs med så jag har heller inte några som helst ambisioner att jobba på heltid som modell.

Angående uppmärksamhet så vill jag inte ha någon från bittra personer som skriver elaka kommentarer heller. Då hänvisar jag er till att sluta läsa min blogg. Uppmärksamhet får jag tillräckligt från min familj och vänner så det strävar jag inte efter att få via bloggen. Jag tycker att det är kul att skriva och läsa andras bloggar så därför skaffade jag mig en. Jag är också mycket intresserad av foto och gillar att kolla på bilder med alla sorters motiv.

Måste avlsuta med att säga tusen tack till alla andra vänliga och snälla männsikor som har skrivit söta kommentarer till mig! :)

Kram på er!




 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Ja, jag längtar också! Du är jätteduktig modell föresten! =)

2009-11-12 @ 20:48:36
URL: http://amandakuren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken patetisk människa... Jag tycker absolut att du har ett modellutseende!

2009-11-13 @ 23:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0