Händelserik dag!

Imorse åkte jag till stallet kl 7 och mockade åt 11 hästar och fixade. Gick en promenad och pysslade lite med Izze. Lät honom beta lite på det lilla gräs som kommit upp i sommarhagen. Hans ben var inte lika svullet idag så det känns skönt! :)


Liiite gräs fanns det :)

Vid 12 bjöd Viktoria mig på lunch på Teachers. Vi åt varsin stenungsbakad pizza, mkt gott! Tack så mycket Viktoria! :)

Efter 13 var jag på möte på stan, sedan gick jag och Viktoria en sväng och tittade lite i affärer. Vi tog även en fika på Coffee by George.


Jag beställde hallonpaj, mkt god!


Kaffe latte såklart!

Innan vi fikade gick vi in på Hair and Face i Mitticity och bokade en klipptid till mig. Verkligen välbehövligt!

Ravin, en frisör som jag känner lite grann sedan lite olika modell/stylingjobb klippte mig. Hon är verkligen jätteduktig på att klippa. Jag hade inte så mkt idéer om hur jag vill klippa mig men hon kom med ett förslag som lät bra.

Hon klippte bort en hel del hår och nu har jag superkort hår. Har aldrig haft så kort hår men jag känner mig jättenöjd! Väldigt ovant måste jag säga men kul med förändring. :)

Till henne kommer jag garanterat gå fler ggr. Känner mig lite småsugen på att färga i lite slingor.

Lägger upp lite bilder på mitt nya hår lite senare :)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0