Massage och kalas!

Igår kväll bestämde jag mig sent om sider att åka till Lekhyttan. Tobbe fyllde år så jag tänkte att det vore ju kul att åka dit på lite födelsedagskalas.

Jag hade sagt att jag kanske skulle komma och att jag skulle höra av mig i så fall. Jag ringde aldrig och sa att jag skulle komma utan dök bara upp. Lite förvånade blev de när jag stod på trappan :)

Det var en mkt trevlig kväll med god mat och dryck. Kvällen avslutades med bastubad.

Nu snart ska jag åka i väg och få massage av en kollega till min mamma som är väldigt duktig. Det ska bli riktigt gött och väldigt välbehövligt för mina stela skulderblad :)



Ha en skön söndag!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Vad skönt med massage för dig med! :) Jag fick massage när jag var nere i alperna och åkte skidor! Det är nog det skönaste jag varit med om :D



Tack så mycket! :) Ja, han har börjat växa till sig och bli mer och mer avslappnad nu, och söker sig nedåt självmant, så det är jättekul!! :)

2010-04-18 @ 09:50:10
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0