Fotat med Emma!

Idag har jag och Emma fotat och det var inte jag som var modell, det var Emma. :)

Jag tror bilderna kommer bli jättefina! Hoppas bara jag lyckats med skärpa, komposition mm. Nu ska Emma redigera dem lite, eller kanske mkt, beroende på hur bra jag lyckades fånga henne. De små bilderna man ser i kameran såg väldigt fina ut iaf. Kul var det iaf! :)

Emma tog också någon bild på mig i vanliga vardagskläder så de kanske ni får se här i bloggen snart.

När vi fotat klart åkte vi till Bergvik för att shoppa lite. Jag behövde handla nya strumpor och läppsyl. Som synd var hade apoteket inte mitt favorit läppsyl Nueva. Så det fick bli ett annat.

Av alla de läppsyl som jag har provat så tycker jag Nueva har funkat helt klart bäst! Hoppas de kommer att få in dem längre fram, då de tydligen hade problem med leverantören på Apoteket. Jag är beroende av läppsyl annars torkar mina läppar ut direkt.



Mitt nya läppsyl, håller tummarna för att det är bra nu!


Köpte ett diadem på rean som kanske kan få vara med på någon plåtning framöver


Strumpor från Lindex, köp 3 betala för 2, så Emma fick sig också en packe strumpor.

Vi blev lite hungriga efter en stunds shopping...

Mums!

Nu ska jag ta och redigera filmerna som jag filmade när Ewa och Ellinor red för en tränare igår. Jag låande aldrig Emmas kamera igår då inte batterierna var laddade. Men jag kanske visar er filmerna senare. Jag blev verkligen inspirerad att rida för Per som tränaren heter. Får se om jag kan vara med nästa gång han kommer till Värmland.

Ha en trevlig kväll nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0