Musikvideoinspelning!

Idag har jag varit nere på stan hos Christer och Vicky och vi har planerat det sista för våran projekt imorgon. Jag och Vicky körde bort lite studioutrustning till Uno och sedan var vi och hämtade våra jobbtröjor som vi ska ha imorgon.

Hängde också med Vicky när hon skulle dansa på en inspelning till en hiphop musikvideo. Det hela slutade med att jag också blev "inkallad" att vara med i videon. Helt ostylad och i mina vanliga vardagskläder, men men vad gör man inte när det behövs statister ;) Kul var det iaf och nu är jag erfarenhet rikare! :)

Ska bli kul att se videon sen i sin helhet.

Här är lite "behind-the-scene"-bilder:


Några av dansarna värmer upp


Vicky med Greenscreenen i bakgrunden


Förberedelser för en av tagningarna

Någon som är intresserad av att se ett filmklipp på dansen? Om intresse finns kanske jag hinner lägga upp ett klipp imorgon.

Nu ska jag stupa i säng! Klockan är alltför mkt!

God natt!

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N

Videosar är alltid kul. :)

2010-02-06 @ 10:51:53
URL: http://gilraen.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0