Filmkvällen!

Var hos E igår och såg på film. Vi såg Wallander Läckan, en helt ok film. Jag gillade inte slutet av någon anledning men annars var det bra.
Vi gjorde fruksallad till fimen som vart väldigt god! De har extra pris på frukt på konsum just nu så det var bäst att pasas på att köpa massa frukt.

Som vanligt när jag och E kollar film så hade jag katten Maxi i knät. Hur go som helst! :)

Jag sov kvar hos E i natt för hovslagaren skulle komma idag kl. 10 så då tänkte jag att jag kunde hjälpa henne lite på förmiddagen innan.

När Izze var skodd åkte vi och beställde pizza. Mycket smarrigt då man varit ute hela dagen och jobbat i stallet.

Nu blir det en sväng ner på stan!


Kommentarer
Postat av: Gilraen

aaaaw, sötismisse! ^^

2010-01-12 @ 15:58:23
URL: http://gilraen.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0