I'm a legend!

Ikväll kollade jag och E på film. Igen :) Vi såg "I'm a legend" med Will Smith. Den var riktigt bra och spännande! :)

Det är en film från 2007 där ett virus sprids på Manhattan som gör att människor förvandlas till zombies. Will Smith är imun och försöker i sitt labratorium att komma på ett vaccin.

Detta är en film som jag rekomenderar er att se om ni inte redan gjort det! :)

 

Jag gjorde hemmagjord sushi som vi åt. Mycket gott! Jag älskar sushi! Det var första gången som E åt sushi och hon gillade det skarpt :)

När jag sedan skulle köra hem henne kollade vi till fåren om det kommit fler lammungar, och det hade det!
3 st och den ena fårtackan låg och försökte krysta ut en till. Då blir det highlife att försöka få in dem i små inhängnader imorgon. Det gör man för att mammafår och lamm ska bilda band med varandra och får var lite i fred från de andra fåren.

Jag har lärt mig en hel del om får kan jag säga de sista dagarna här! :)

God kväll på er!

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N

Då borde ni gilla District 9 också. :)

2010-01-13 @ 23:29:25
URL: http://gilraen.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0