Rastlös!



Var kvar hemma hos Jimmy och Tobbe igår nästan hela dagen. Vi spelade Nintendo Wii och spelade att antal serier bowling. Det var riktigt kul! :)

Satt och funderade förut på varför jag hade träningsvärk i rumpan. Funderade på om det berodde på att vi dansade en del på nyårsafton, men det kunde det ju inte vara tänkte jag. Kom sedan på att det måste vara bowlingen som gett träningsvärken! Haha! Man gör ju som ett utfallssteg när man ska få iväg klotet så det måste ju vara det! :D Lustigt, men det måste ju vara någon rörelse man sällan gör, för så jävla otränad borde jag ju inte vara... haha! :)

Är hemma hos morsan och farsan, åkte hit igår. Känner mig lite rastlös och skulle vilja ut och rida på Izze, men  nu är det ju mörkt så jag överväger att åka en sväng till syster. Vi funderade på att ev gå ut och ta en öl. 

Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0