Sommarbilder!



I somras när jag var på Öland fick jag låna Emmas kamera Nikon D40 med 50 mm objektiv, för att kunna fota på min bästa väns bröllop.

Jag åkte ner en vecka i förväg och träffade J ooch T som också har stuga på öland. Jag passade på att fota deras hundar lite. Det var svårt att få skärpa i dem då det inte var autofokus på kameran eller på objektivet så jag fick manuellt vrida på objektivet för att får skärpa. Inte det lättaste då man ska fota djur som hela tiden rör på sig.

Här är några biler iaf :)


Poker (försölte få fokus på ögonen)


Ko (försökte få fokus på mulen)


Poker (försökte få fokus på nosen)


Abbe

Jag längtar till sommaren när jag ser dessa bilder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0