Min balkong!

Igår innan Malin och Lottan kom hit insåg jag att jag var tvungen att fixa till lite på balkongen så vi kunde sitta där.

Förra året köpte jag vita penséer som jag hade i en kruka. De vissnade och har nu stått helt orörda hela vintern och våren och ända fram tills igår.

Jag såg nämligen häromdagen att de hade grott om i krukan, så igår planterade jag om dem i balkonglådan. De är inte så stora men jag hoppas de tar sig och blir lite större nu med lite ny jord.

Jag var också iväg och köpte nya blommor till krukan, en hängampelblomma och 2 st små vita lycktor med mönstrat glas. Jag hade likanande lycktor innan som jag köpte för två år sedan men de hade rostat så mkt och blivit fula så det var dax för nya.


Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

Riktigt fint du gjort de. :)

2010-07-11 @ 18:10:45
URL: http://gilraen.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Så fint inrett det var :D

2010-07-12 @ 10:37:45
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0