Sista dagen på kollo!

Imorgon är det sista dagen på kollo och deltagarna åker hem. Tiden har gått kanonfort och vi har hunnit med mkt saker.

Imorgon kväll har vi i personalen avslutningsfest och temat för årets fest är Toga. Ni vet de vita dresser som de gamla romarna och grekerna klädde sig i. Männen klädde sig i vitt tyg som man lindade några varv runt kroppen och över axeln och kvinnornas kläder var mer klänninglikande.

Jag var tvungen att googla lite för att hitta idéer och inspiration. Uifrån dessa bilder har jag utgått när jag letade saker till min outfit:

 



Ska bli kul att se hur alla kommer att vara klädda och hur de har tolkat temat! :)

Jag lovar att återkomma med bilder från festen och hur min outfit såg ut.

Någon av er som varit på Togaparty?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0