Stall och sushi!

Idag har jag varit duktig och deklarerat :)

Jag hämtade Viktoria på tågstationen och vi åkte och köpte sushi som vi tog med till stallet. Vi satte oss i solen och åt och det var riktigt härlig i solen.


Sushi


Katten knutte gjorde oss sällskap :)

Idag blev det en skrittur på Izze, men imorgon blir det att rida ut en sväng tänkte jag, om benet verkar ok.

Efter stallet åkte jag och Vickan och handlade på Ica. Vi åkte sedan hem till mig och åt pizzorna som vi köpt på Ica. Vi orkade inte laga någon mat kände vi. Vi köpte även mkt goda pecanwienerbröd som smakade mkt gott! :)

Vi kollade på filmen Good luck Chuck på 3an som var riktigt rolig.

Hoppas ni haft en bra dag! :) 

Ha en trevlig kväll!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Johan

Gott med sushi och vilken härlig katt

2010-05-05 @ 13:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0