Mörker!

Just nu känns det lite tråkigt att det blir mörkare och mörkare för varje dag. Varje kväll när jag ska åka och rida är det kolsvart. Idag får jag vara glad för att det inte regnar iaf nu på kvällen :)

Snart kommer iallafall förhoppningsvis snön och då blir det genast mycket ljusare och mysigare ute. Jag har hört att denna vinter ska bli ännu kallare än förra. Kan kännas lite onödigt kallt känner jag men ett par minusgrader, snö och sol önskar jag mig mycket av denna vinter.

Mina trix för att uthärda denna mörka period är att tända mycket ljus, dricka mycket kaffe/te, linda in mig i en filt samt se en hel del filmer i trevligt sällskap :)

Hur gör ni för att klara er igenom dessa mörka månader?






Foto: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0