Lite hurtig!

Nu på kvällen blev det en springtur i skogen på 3, 5 km. Det blev ett väldigt lugnt tempo idag men det var skönt att röra lite på sig. Efter springturen blev det armhävningar och situps här hemma. 
 
Nu blir det keso och hemmagjort äpplemos utan socker. Haha, nu låter jag som värsta hälsofreaket och det är jag inte, men det var det som fanns hemma som man inte behövde laga till ;)
 
Tidigare ikväll pratade jag med en gammal god vän som jag inte träffat på hundra år och som ska med på midsommarfirandet imorgon. Kommer bli kanonkul att träffas igen! :)
 
Bjuder på en till bild av vackra Carolina:
Foto: Jag
Modell: Carolina
 

Kommentarer
Postat av: Madde

vilken vacker bild:)

2012-06-23 @ 10:22:17
URL: http://madeleneenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0