Fixardag!

Idag åkte jag och lämnade in min sadel för försäljning. Håller tummarna för att jag får den såld snabbt. Det blev även shopping av hårprodukter samt mat. Ska testa lite nya maträtter till matlådan tänkte jag. Skriver ev om det här någon dag om det är något att ha :)
 
Jag lyckades även med konsten att köpa nya skor. Jag vet inte hur mycket skor jag har kollat på men inte hittat några bra. Jag ville ha bekväma skor som är snygga, stilrena, passar till de flesta kläder, som jag kunde ha på jobbet och fritiden.
 
Idag hittade jag mer än tre par som jag ville ha men lyckades till slut välja tre par som jag köpte då det var ta 3 betala för 2.
 
Det blev dessa tre. Dock gör inte bilderna dem rättvisa då de är mycket snyggare i verkligheten. 
 
 
Varmfodrad Känga
Varmfodrade kängor
 
 
Stövel
 Svarta "läder" stövlar
 
Pumps
Svarta pumps (till nyårsfest eller plåtningar)
 
Som sagt så är skorna mkt snyggare i verkligheten :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0