iPhonefodral!

För ett tag sedan beställde jag ett fodral till min iPhone på idiwa.se. Jag kan rekomendera dem då de har mycket billiga priser, samt att det gick superfort att få hem den med posten. Deras frakt kostar dessutom bara 19 kr.
Fodralet som jag beställde är i konstläder vilket gör att kontokorten inte glider ur fodralet så lätt så man tappar dem. Fodralet skyddar mobilen bra från stötar och repor samt att du slipper hålla reda på både mobil och plånbok, här har du allt i ett.
Det ser ut och känns som att den är i äkta läder och jag tycker den ser stilren och snygg ut.

Fler bilder här: http://www.idiwa.se/planbok-fodral-svart-for-iphone-4-4s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0