Ullared!

Idag var tanken att det skulle bli en hel del fixat här hemma i lägenheten men jag somande på soffan efter jobbet. Jag behövde nog sova då jag sov som en stock i 2 h innan jag vaknade. Hann iallafall tvätta, diska och plocka lite här hemma. Handla kan jag ju göra imorgon.
 
Imorgon efter jobbet ska jag och en kompis åka till Ullared och övernatta där för att sedan på lördagen hänga på låset och shoppa.
 
Jag har skissat lite smått på vad jag ska köpa och det lutar åt en hel del hästgrejer då det är det jag kommer att spara mest pengar på att köpa. Håller tummarna att de har en massa bra saker.
 
Det kommer också att bli lite kläder, smink, fotopapper och bläckpatroner till skrivaren tänkte jag.
 
 
Foto: Jag
Häst: Izze förra sommaren

Kommentarer
Postat av: Bella

Hejsan!
Du jag hade behövt att du skriver till min e-mail behöver ställa en viktig fråga till dig.

2013-06-15 @ 20:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0