Terrängträning!

Igår åkte jag och Izze till Trossnäs terrängbana för att träna för Björn Palm. Jag tror det var senast 2008 som vi var där och tränade. 
Izze hoppade alla hinder med bravur och vi hade totalt bara två utbrytningar och det var helt pilotmissar. 
Izze tyckte det var superkul och laddade mot hindren.
På vägen hem lyckades jag lasta honom själv. Jag skickade in honom i transporten och stod kvar utanför så jag kunde stänga. Duktiga pålle! :)
Nu tänkte vi delta i söndagens Pay & Cross ute på Trossnäs. Först hoppar alla en banhoppningsbana på gräs 60-70cm och blir man godkänd där så får man starta terrängen på samma höjd. 
Det ska bli superkul! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0